sobota, 5 stycznia 2013

Nowy koń zagości do stadniny!

Hej koniarze i kolekcjonerzy :D Dzisiaj moja kochana szwagierka zamówiła mi na ceneo.pl konia schleich rasy appaloosa(ogier) jest przepiękny ♥ czuje że to będzie mój ulu. konik :D Tylko nie zabardzo wiem jak go nazwać ;> Mam nadzieje że dacie jakieś propozycje... Hm... dojdzie kurierem(pierwszy raz zamawiam kurierem ;o) więc dojdzie w środę albo wtorek(dzisiaj jest sob. jutro niedziela więc wątpie że wyślą w niedzielę.) Może dojdzie w tym samym czasie co mój kucyk islandzki Rio i Irysek (roczniak tenesse walker). już nie moge sie doczekać :D  Nwm też jaki to rocznik może z 2011 albo 2010. Dopiero w 2012 w listopadzie dowiedziałam się o schleich więc wszystkiego nie wiem. No ale... Macie zdj. śliczniocha:

Chyba nazwe go Lucky co wy na to?? :D  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz