piątek, 18 stycznia 2013

...

Więc... po długim namyślę chyba od razu zacznę zbierać na wszystkie konie jakie chcę i pojedynczo kupować. Razem z zestawami itp. bo ich nigdy nie wliczałam ;P za same konie muszę dać z 600 zł jak nie więcej. Doliczmy jeszcze zestawy, 1 stajnie, przyczepę, powóz itp. to mi wyjdzie więcej niż 1000zł! Nie mam pojęcia kiedy na to wszystko uzbieram! Co do bloga to walczę o czerwony pasek na koniec szóstej klasy bo chce dostać stypendium i pokazać moją inteligencje xP dlatego trochę rzadziej będe pisać notki. Do tego jeszcze jadę do Niemiec na 2 tyg. więc jeszcze bardziej te notki się opuszczą. Mam nadzieję że tam gdzie jadę są jakieś sklepy ze schleich albo breyer! Ps. jadę koło miasta koln < u umlałt  ma być przy o >  Albo poproszę mamę o 40 euro jak przyjedziemy *-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz